VR is geen toekomstmuziek meer

By 7 november 2018Nieuws
vr 360

ID stijl en VR als nieuwe match.
Wij maken vanaf nu ook 360° tours die tevens in VR te bekijken zijn. En we zien deze aanvulling op ons, toch al vrij complete, pakket als een grote meerwaarde. Eén die in de huidige markt meerwaarde kan bieden voor onze klanten, in elk opzicht.

Onze tours zijn door de kijker zelf te besturen en te bekijken op alle devices. Op de telefoon, tablet, zowel Android als ios, maar natuurlijk ook gewoon op de pc.
De tours worden zo nodig voorzien van leuke integraties, zoals de hotspots die bijvoorbeeld tekst, video of detailfoto’s kunnen bevatten.

 

Wanneer is de VR-functie ideaal?

Nou, als je kandidaat kopers bijvoorbeeld de mogelijkheid wil bieden om zelf hun bezichtigingsmoment te plannen?
Of als er behoefte is aan een extra bezichtiging, bijvoorbeeld als kijkers een ‘mede-raadgever’ mee willen laten kijken?
En hoe makkelijk is het om hiermee extra verkoopmomenten te creëren al op kantoor vanuit je etalagepresentatie?
In deze gevallen geldt; VR-bril op en kijken maar. Waar en wanneer je maar wilt. En dus ook als iemand gewoon nog eens ‘binnen wil lopen’.

 

Hoe het werkt?

Eigenlijk wijst het zich allemaal vanzelf. En daar waar een korte instructie vooraf nodig is ontvangen jullie deze van ons. D.w.z. een kort overzichtje met de links en de (eenvoudige) instellingen wanneer je de VR-modus gebruikt staan in het standaard document dat wij afleveren bij de tour. Gemak dient de mens!

Wanneer de tour gemaakt is ontvang je dus een embed-link die in de website geplaatst kan worden. Daarnaast is er een link die bedoeld is voor het delen in social media, mail, whatsapp, etc. Ook verstrekken wij altijd de individuele 360° bestanden, oftewel de panorama-foto’s. Deze kunnen dus ook gewoon in Funda geplaatst worden. Los of als tour. Alles is mogelijk. En dat maakt dit systeem ook zo mooi en praktisch. Presenteermogelijkheden op alle denkbare plekken.

 

Geen tour, wel 360°-fotografie

Dat kan natuurlijk nog steeds.  Zij het dat de foto’s stralender en scherper zijn dan voorheen.
Losse 360’s zijn ook op bijvoorbeeld Funda nog steeds een belangrijk onderdeel van de verkooppresentatie. Momenteel scoren 360’s hier zelfs het hoogst. Onderschat het effect op je ranking dus niet!

 

Eerst zien, dan geloven?

Dat begrijpen wij helemaal! In de website kunnen jullie een voorbeeld bekijken. En natuurlijk reist de VR-bril momenteel met ons mee, zodat we altijd een indruk kunnen geven. Herinner ons daar maar even aan 🙂
Liever bekijken bij jullie op kantoor? Een telefoontje, mailtje of appje volstaat.

 

Tot snel!

Ineke Bartholomee

Author Ineke Bartholomee

More posts by Ineke Bartholomee